Rahsia Bertenaga Sewaktu Berbicara!

Berbicara Banyak Memerlukan Tenaga!

Berbicara Banyak Memerlukan Tenaga!

Dah ramai yang tertanya-tanya, mana datangnya tenaga Badr apabila menyampaikan beberapa ceramah dalam satu hari. Nampaknya, Badr sudah tidak boleh merahsiakannya lagi… Alhamdulillah kaedah yang digunakan ini banyak membantu!

Semuanya bermula apabila Badr mula menggunakan kaedah ini dalam Kem Kepimpinan Muda SMK Jalan 3, Bandar Baru Bangi di Sg. Congkak. Dengan kesibukan dan kepadatan jadual serta aktiviti, Badr dan rakan-rakan dapat rasakan betapa berbezanya tenaga Badr pada hari tersebut berbanding dengan kem-kem sebelum ini.

Kaedah ini merupakan sebuah kaedah perubatan alternatif yang diperkenalkan oleh rakan lama Badr. Dia memperkenalkan Badr dengan Loket Quantum yang dicipta khas bagi tujuan tenaga dan perubatan. Mula-mula Badr pun tak percaya, tapi alhamdulillah selepas menggunakannya, Badr dapatkan rasakan perbezaan yang ketara.

Yang paling bestnya, pernah sekali tu, Badr yang penat berceramah, rakan-rakan pengiring yang tertidor kepenatan. Hehe… Kalau nak tahu lebih lanjut dan saksikan bukti keberkesanan Loket Quantum ini, jom sama-sama kita ke…

www.superpendant.blogspot.com

Kita sekadar ikhtiar, Allah yang memberikan segala-galanya! Mungkin ini yang anda cari selama ini!

Badr : Kepada yang selalu dok tanya pasal mana datangnya tenaga waktu Badr ceramah ni, silalah ke website tu ye…Harap korang puas hati!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: