Tazkirah Untuk Kaki Chatting…

Salam semua! I dedicate this to all kaki chatting…Especially pompuan…hehe

Badr : Mmmm…hebat le saper yg buat video ni…

2 Responses to “Tazkirah Untuk Kaki Chatting…”

  1. Nik Affenddy Bin Mohamad Says:

    salam…sy pertama kali ‘terjebak’ ke dalam laman sdr Badr ni. Pertama tengok dan menyelongkarnya, sy amat tertarik dengan bakat yang ada pada sdr Badr..Sy kagum dengan anugerah seni yang ada pada tubuh badan sdr..sememangnya sy sudah lama mengimpikan bakat tu pada sy juga..Sy berhajat nak BERGURU dgn sdr tentang cara menjadi motivater yg hebat dan spontan serta sepoi ni. sy amat berharap…

  2. badrulsani Says:

    Salam Nik Affenddy, terima kasih kerana sudi melawat laman blog saya ni… Ish, saya ni pun bukannya hebat dalam bidang motivasi ni… Pun baru belajar.. Tapi, tak salah kalau kita berkongsi ilmu ni bersama… Kalau saudara ingin mempelajari secebis ilmu yg ada pada saya ni, boleh lah datang ke AMPAC, Bandar Baru Bangi… InsyaAllah, kita sama-sama maju ke depan.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: