AMPAC in KOSMO!

Wah, AMPAC sekarang dah mula expose ke media. Dan kali ini akhbar harian KOSMO! menjadi platformnya. Yang bestnya, waktu ni lah nak cari KOSMO susah…pegi tiga kedai baru jumpa… selalu tu kalau tak nak mesti ada je depan mata…

Sejak berita AMPAC keluar di KOSMO ( 27 Mei 2008 ), kitaorang di AMPAC tak menang tangan nak menjawab telefon. Alhamdulillah, ramai yg memberi respon positif. Dan dah ramai yg mendaftar!

Kepada anda yg nak menjadi remaja cemerlang dan seimbang, jom sertai AMPAC Jun Intake 2008! Hanya tinggal 5 tempat kosong saje lagi. Please make reservation at 0389261297 or 0124123305.

Still don’t know about AMPAC? Just watch this video!

Badr : Penat gi Kelantan pun belum habis lagi ni…Hehe

One Response to “AMPAC in KOSMO!”

  1. mash Says:

    gmbr ni amik kt cidah nyer profile kew..??


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: